Een klacht indienen
U kunt uw klacht op de volgende manieren indienen:
Schriftelijk via e-mail
U kun ons e-mailen via info.saip@apg.nl Daarna nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op. Vermeld a.u.b. in uw e-mail uw naam, voorletters, geslacht en telefoonnummer en uw klacht.
Dan kunnen we u zo makkelijk mogelijk van dienst zijn.
Schriftelijk via post
SAIP
Postbus 1263
6400 BG Heerlen
Nederland
Via telefoon
+31 (0) 45 5793058
Afhandelingtermijn
Uw klacht handelen we af binnen 6 weken na ontvangst. Een vertraging van maximaal
4 weken is mogelijk. Is hiervan sprake, dan brengen we u vooraf op de hoogte.
Klachten over toegankelijkheid van deze website?
Loopt u tegen een toegankelijkheidsprobleem aan? Of heeft u een vraag of opmerking over toegankelijkheid? Neem dan contact met ons op.
Wat kunt u van ons verwachten?
Binnen 5 werkdagen krijgt u een ontvangstbevestiging. We informeren u over de voortgang en de uitkomst. Binnen 3 weken is uw verzoek afgehandeld.
Handhavingsprocedure
Bent u niet tevreden met de manier waarop uw klacht is behandeld? Of hebben we niet op tijd gereageerd? Ook dan kunt u
contact opnemen.
Mocht uw klacht uiteindelijk niet naar wens afgehandeld zijn? Neem dan contact op met:
https://www.nationaleombudsman.nl/klacht-indienen/uw-klacht